Saturday, 30 April 2011

Selamat Tinggal..........

Assalamualaikum w.b.t

Semalam 29 April 2011......berakhirlah 6 semester = 2 tahun 
aku bertungkus-lumus menghabiskan pengajian degree kat UiTm Perlis...
maka semalam juga adalah hari terakhir bergelar pelajar IPT
syukur Alhamdulillah aku panjatkan kepada Allah S.W.T....
walaupun tak rasmi lagi (sebab belum graduate)...hihihihi

Sungguh cepat  masa berlalu
sedar tak sedar dah habis 2 tahun aku kat arau nun....
dalam masa 2 tahun tu macam-macam kenangan yang tercipta....
macam-macam kerja gila di buat bersama kawan-kawan aku....
sedangkan masa mula-mula masuk situ 
memang rasa mcam nak balik je...
tapi betui la setiap apa yang berlaku 
pasti ada hikmahnya.....

Hati nie rasa sonok pun ada rasa sedih pun ada
yela kan kena pisah dengan kawan-kawan
dah takkan terkejar-kejar hantar asignment
tak merempit pi kelas dah....
and paling penting takdak dah la nak pi makan laksa kak su macam dulu
ish kalau nak kenang memang banyak la....
walaupun dalam masa yang sama banyak dugaan yang datang
tapi Alhamdulillah masih lagi di beri peluang untuk mencipta semua kenangan nie....
tu la kan orang kata time zaman belajar nie la paling best.....
tapi yang best sebab aku dah habiskannya dengan jayanya....heheheh

tapi apa pun hidup mesti diteruskan 
biarkan kenangan jadi sebagai pemanis hidup nie...
dan semoga apa yang dilalui menjadi sebagai pengalaman dan pengajaran 
dalam melalui perjalanan hidup kita...
dan apa yang pasti selagi diberi peluang 
untuk bernafas dan memijak muka bumi Allah yang luas nie
selagi itu aku akan terus mencari ilmu yang bermanfaat
dan selagi itu aku takkan berhenti belajar...
Semoga sentiasa di berkati dan diredhai Allah.....

notakaki: mnta maaf ari nie rasa nak guna kata ganti nama aku....

1 comment:

kiera'sakura said...

semoga yang terbaek buat sahabat sye.. sye sentiasa doakan untuk awk.. smoga ape yang awk impikan tercapai... sye sentiasa ade blkg awk x kira ape pown yang terjadi...