Friday, 27 April 2012

Shuh.....Shuh.....Pi Main Jauh-jauh

Assalamualaikum.....

Fuhh,fuhh.....punya la banyak habuk kat dashboard nie....tak menyempat nak mengemas betul la kamu nie cik tora...bz sangat sampai apa pun tak leh wat....tu la ayat maka aku bila umah xdan nak kemas sama dah macam aku punya blog nie.......cian kat ko kan dah lama aku tak jengok.....

Sejak seminggu lepas banyak sungguh anasir2 jahat yang masuk dalam hati sampaikan hidup macam dah kucar-kacir wat itu salah wat ini salah habis suma manusia yang ada dekat dibantai dengan kata sinis dan menyampah........rasa masa tu macam lega sangat...nsaib baik tak hilang pedoman je ag......masih dalam tahap kewarsan yang stabil.....xde magma atau volkano yang meletus just percikan2 kecik yang jadi....tapi cpat2 sedar diri agar tak dikuasai oleh anasir2 jahat yang tak sepatutnya ada dalam diri......syukur pada-Mu Allah....

Tapi minggu nie alhamdulillah dah kembali ke keadaan asal dimana kurang rasa nak bedai manusia2 sekeliling dengan ayat2 sinis tu......cz klu keluarkan pun tapi manusia2 tu tak sedar diri payah jugak.....tak pasai-pasai anasir2 jahat senang je nak menakluki hati yang rapuh.......betul la orang kata ikut hati mati ikut nafsu lesu.....so wahai tuan punya hati jaga dan pelihara ia agar anasir2 jahat tu sukar tembus ekau punya hati.....bina tembok sekuat mungkin agar walaupun yang datang tu sekuat ribut solar yang merosakkan sistem komunikasi.......jangan sampai sistem komunikasi dalaman terganggu dek anasir2 jahat ye......

Semoga Allah sentiasa membimbing ekau ye wahai tuan punya hati.......dan sesungguhnya bila ekau rasa buntu atau tak jmpa lorong yg lurus, tadah tangan ekau dengan penuh phayatan memohon pada-Nya, insya'allah Dia pasti membantu.......tapi jangan waktu ssh je ye ekau cari Dia tp tak kira waktu apa pun sentiasa la mengingatinya........

2 comments:

kiera'sakura said...

dah kenapa nie awak? maaf la sy pun agak bizi smpi x sempat nk gi melawat awk...

pape pun sy doakan semuanya baik2 untuk awak.. Amin

MR & MRS MAKMUM said...

amin...nk nanges baca